ledig

16:51 kom hem från jobb för en halvtimme sen, nu är jag ledig i två hela dagar, fy fan vad skönt!! :)
Ska snrt sl'nga mig i duschen och senare mot kvällen ska jag träffa sofie en runda, vi ska antagligen in til Helsingborg & fika, så det blir massa mys :)

Var ganska så slapp dag på jobbet idag, Städade mest och fixade inför kvällen..

Om jag skyndar mig nu så kasnke jag till och med hinner städa en runda på rummet med, humm... det låter som en bra ideé. har tänkt göra det hela veckan, men eftersom jag jobbat hela kvällarna och sovit dagarna så har man inte haft tid :P

nu ska jag inte sitta bort hela tiden.

Hoppas ni alla får en bra söndag, för det tänker jag ialf ha! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0