Lördag.

15:03 och jag har redan hunnit med ganska så mycket ^^

Vaknade vid 12 tiden, seg & dann. Pappa kom hem sen drog vi till höganäs för & handla. Införskaffades saker till lägret, så som schampo, hårgrejer, energidryck, hudlotion och lite godis :) Jag har hunnit skriva packningslista med, fast är dock inte klar med den, kommer tillkomma massa skit till ¨så^^ Utrustningen är nerpackad och klubborna tejpade. Hade tänkt börja dra fram alla kläder jag ska ha med mig och så småningom packa ner det =P

Ikväll så ska jag kolla film hade jag tänkt, tobbe har varit och köpt "I am Legend", tydligen så r den asbra, så ska bli skoj o se :) Pappa drog för ett tag sen, han skulle träffa massa gamla polare och supa :P Medans mamma är på krapperup och jobbar.. Tänkte försöka övertala mamma att vi ska grilla ikväll.. Såg att vi hade maffiga köttbitar där nere, och det hade vatt perfekt lördagskväll :)

Det var verkligen riktigt längesen jag bara var hemma och tog det lungt känns det som. Jag vill verkligen må på topp imorgon så jag kan prestera mitt bästa, däför chillar man bara :)

Jag drömmde förresten att jag spelade match inatt, Jag ägde hela matchen och gjorde två helt sjukt snygga mål, sen fick jag spela hela tiden, och så fort jag skulle byta så skulle jag stanna nästa byte med :P Jag hoppas att det betyder att jag verkligen är taggad för lägret, för det är jag, något så sjukt. Jag satt och snackade med pappa om det innan, han är den som följt min utveckling i hockeyn steg för steg, så han vet verkligen hur jag fungerar. Det blev lite peptalk men det behöver jag verkligen :) Han ska skjutsa mig till lägret imorrn med, så det kommer bli mer snack i bilen ner :) Han vet precis vad han ska säga för att jag ska tänka rätt, och ju mer jag tänker på det nu, ju mer taggad är jag för lägret :)

Nej, nu måste jag börja packa, så att jag inte behlver göra allt imorgon bitti^^ Jag skriver nån rad sen :)

Pussipuss!


Kommentarer
Postat av: Magnus!

Lycka till på lägret och se till att ha kul också :)



Kram kram

2008-07-05 @ 15:24:11
URL: http://wisbymange.blogg.se/
Postat av: sara

magnus, tack tack. jag ska göra mitt bästa :)

2008-07-05 @ 15:55:33
URL: http://nosugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0