mixed emotions.



01:53   Tror ni jag blev nöjda eller, ja för fan :D lycka.

Nu ikväll har dock inte vatt lika roligt, jag hatar verkligen att bråka med älsk. jag verkligen hatar det. Det brukar alltid lösa sig, men nu tvivlar vi båda hur det kommer att bli. uscha. Ibland så funkar det kanske inte bara? hm, jag vet inte riktigt. Det suger balle ialf! Hoppas jag får tag på han imorgon så vi ialf kan ordna upp det. Det var ju täbkt att vi skulle se volbeat imorgon, jag vill frotfarande det. Jag hoppas verkligen det blir så ialf.

Ialf, jobb 10-18 morgon, segt. Sen hem och turbo duscha och göra mig i ordning. Äh jag får se hur morgondagen blir, som det ser ut nu så stannar jag nog hemma efter jobb, har verkligen ingen lust att gå alls längre =/.

Ikväll är verkligen en hat kväll, jag hatar allt nu. jag hoppas det blir bättre imorgon.

Jag tänkte sova, men är varken trött eller sugen på det, blir nog lite guitar hero igen.

ciao.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ohh, då kommer jag hem till dig och spelar med dig? ;)

Hoppas vi ses ikväll :*

2008-07-25 @ 16:19:36
Postat av: sara

JA erica! du är mer än välkommen! Ikväll finner du mig längst fram när volbeat spelar ;)

2008-07-25 @ 18:10:54
URL: http://nosugar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sådär ja då vet man vart man hittar dig om dagarna ;P

kommer gärna och gör dig sällskap ;)

2008-07-28 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0