nu taggar jag.

11:10 Jag har varit vaken en timme nu och min nervositet går mig på nerverna..

Jag tror vi ska åka runt 2 tiden, eller det beror på lite, jag måste egentligen in om väla ovh köpa sån medical tape heter det, kom på det nu imorse när jag pratade med mamma. Vi skulle köpt speciellta skydd/stöd till mina handleder men eftersom vi inte har gjort det så får jag tapa dom så länge, och just nu harjag ingen tape^^ Så jag måste verkligen till väla och köpa några rullar. Ett litet problem bara, pappa är helt sleden från igår (tro mig, även om man är 40+ så kan man festa) haha. och innan när jag frågade han så var han inte alls sugen att åka till väla innan vi drar till lägret. men jag har inte så mycket till val egentligen.

Nu ska jag snart gå och borsta tänderna sen packa det sista, sen är jag klar, eller jag ska byta om med =P sen måste jag byta musik på min mp3 med, eller ialf lägga till lite^^ och hitta någon bra skiva som vi kan lyssna på i bilen, så jag blir taggad =p För just nu är jag verkligen inte alls sugen på att åka, jag hade helst krypit ner i min varma säng och gömmt mig under täcket i hopp om att dagen ska försvinna.

Nej nu ska jag lyssna på sabaton, skruva upp på högsta nivån och bara sjunga med, jag behöver tagga upp mig själv ^^

Hoppas ni alla får en bra vecka nu, jag ska göra mitt bästa för att min vecka ska gå bra ialf :) hehe..

Ta hand om er!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

2008-07-06 @ 13:37:22
URL: http://annasofiew.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till :)

/sofie ;)

2008-07-06 @ 13:38:11
Postat av: Evelina

Ha det så bra :) Lycka till!

2008-07-06 @ 17:46:18
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Sofie

ja jag har träningsvärk fortfarande! ;P

du är för vältränad!

(har inga pengar på mobilen, just so you know) :)

<3

2008-07-15 @ 11:43:53
URL: http://annasofiew.blogg.se/
Postat av: emma

okej, tack för tipset :) pusseluss <3

2008-07-15 @ 13:42:17
URL: http://emmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0