shoppa

11:00   Dags för lite shopping tycker jag. Karro kommer och hämtar mig nu halv 12, sen beger vi oss till väla, eller snarare siba & elgiganten :P Jag ska äntligen köpa ps2 & guitar hero ;D kaanske singstar med, men får se, har inte bestämmt mig än.

Så jag har kollat upp vad allt kostat nu typ hela morgonen, och det skiljer fan endå ganska så mycket pengar mellan de olika ställena om man nu ska köpa mycket saker. Blir dock en sista check när jag är där =P

Nu ska jag packa väskan, ut hämta posten & sen slänga i mig en macka innan jag taggar.


Ha det underbart!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sojung

åh jag vill med ha GT !:)

2008-07-24 @ 11:15:57
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0