torsdag,

12:22 Gomorron alla sjusovare :P

Dagen började bra, mina hockeyprylar kom :) Sen somnade jg om och vaknade upp vid 12 tiden. Jag packade upp grejerna och allting var rätt utom en sak, ugg blir man irriterad. Jag orkar inte förklara vad det är och så, men det var fel ialf, jag skulle ha ett rött för att det skulle matcha min nya älsklings klubba men det var gult, haha! äh, det får gå bra endå.

Sofie ringde precis, så nu ska jag ta bussen till höganäs, eller ja om 35 min vill säga :p Så nu har jag lite bråttom med tanke på att jag sitter i mjukisbyxor och bara slappar =P

3 dagar kvar till swish, sjukt så snabbt tiden har gått. och för varje dag som går så blir jag bara mer och mer nervös  ;)

Skriver när jag kommer hem igen, en snabbis innan jobb då vill säga..

PUSS!

jag & sofie, :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0