I'm back.

12:00 Hallåja, det var inte igår inte^^ Jag har dels vatt på läger och sen har jag haft fullt upp med jobb..

Så nu kommer det säkert bli ett mastodant inlägg ^^ Har till och med laddat upp med flädersaft (:

Men ja, som sagt var jag ju på swish 6-12 juli. (Där även de bästa damhockeyspelarna i sverige & landslagsspelare från b.la. ukraina, ungern & australien befann sig.) Vissa av dagarna trodde jag verkligen att jag skulle dö så ont jag hade och andra dagar var det asskoj. Men nu i efterhand så är jag jävligt glad att jag åkte, dels för alla nya övningar och liknande som jag lärt mig, sen har jag fått en veckas träning/matcher på elitnivå med. Utöverdet så har jag också lärt känna massa aussies som är helt underbara :) Det var nog det värsta med lägret, hela veckan så vill man bara att dagarna ska flyga förbi så man kan åka hem, men sen när sista dagen var där, när sista matchen var spelad och vi satt och käkade, det var då det slog mig, att jag verkligen trivdes där, folket jag lärde känna var helt underbara. och så fort jag satt mig i bilen och var på väg hem så ville jag tillbaka igen.

Nu gäller det bara att hålla igång med träningen och fortsätta med den lika intensivt, för nu vet jag vad jag har att längta till.Och det finns inom räckhåll.

       


Jag kom hem från swish på lördagen, sen på söndagen drog jag hit sofie och vi kollade på I am Legend och krägde massa onyttigheter ;) Måndag gick vi upp i tid och begav oss till gymmet för ett intensivt 2h pass. Efter det var man lagom slut kan jag lova ;)

Måndag kväll jobbade jag 18-24 som jag ska göra hela veckan med ;)

På tal om jobbet, igår så var det så sjukt mycket folk alltså,  sen mot kvällen när jag skulle räkna kassan så sa Lennart ( das chef) att vi hade slagit nytt rekord, så det är alltid roligt :) Jag trivs verkligen extremt bra i rusturangen, det är verkligen fullt upp hela tiden, och man träffar nytt folk hela tiden, massa skoj :)

Nu ska jag snart städa mitt rum, det ligger kläder typ överallt (som vanligt) sen ska jag gå och möta oskar vid bussen om 1½h typ, så jag har lite bråttom ;) Tänkte gå och säga hej till mamma i samma veva ( hon ställer ut i slotsboden på krapperup nu, hon var dessutom i HD idag med, förstasidan i B delen :) ) Sen blir det jobb ikväll och sängen så fort jag kommer hem.

Imorgon bitti vid 7-tiden beger vi oss uppåt i landet (en liten bit ialf) Det blir ullared faktikst :P Behöver nya strumpor och småskit och sånt har dom där, det blir säkert skoj :) Fick min lön igår med, så det var perfekt timing. Visst pappa skulle a hälften av den för hockeysakerna till lägret, men endå ;)

På tal om inget. Mina händer har börjat klia asmycket nu på sistonde, och mina ben så smått med. Är dock rädd att jag håller på att få rosfeber igen :s För de tidigare gångerna jag har haft det så började de likadant, Jag skulle egentligen till vårdcentralen idag, men hinner verkligen inte, så får bli att jag drar dit på fredag om det inte har blivit värre. ugg!

Nej nu måste jag städa, svenska akademien och flädersaft blir det till ;)

PUSSIS!


favorit i repris ;)

Kommentarer
Postat av: emma

svar: Åhh tack så mycket :D Ja, det tycker jag vi får göra, vi får boka in någon dag snart :D <3

2008-07-17 @ 13:22:50
URL: http://emmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0