tisdag.

23:10   tisdag, idag vaknade jag upp med sofie & linnea. Gårdagen spenderades med just linnea & sofie hemma hos marcus, vi lirade guitar hero hela kvällen. Så nu börjar jag nästan bli grymm ;) haha, eller ngt :P

Sen idag har jag varit på väla och shoppat lite, skulle först bara kolla runt men sen hittade jag lite grejs som jag unte kunde säga nej till ;) haha!.

    


Nu kollar jag faktiskt på sex and the city, och väntar på att min tvätt ska bli klar =P Sen blir det väll en film eller så innan sängen kallar. Jobb imorrn, 15-22 så inte så jobbigt, det skönaste passet för jag slipper både öppning & stängningen :)

Gosh! nu är det snart fredag & Volbeat. FY FAN VAD JAG LÄNGTAR! :D :D sen soilwork & nephew med! :) och på måndag är det bio med my love, the dark knight :)

Nu ska jag grejja med datan lite & kolla tv.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0