onsdag.



23:44
   Så var man hemma från jobb med, eller mja jag har vatt hemma i drygt 1½h nu, men endå :P Dagen gick riktigt snabbt, sen var det ganska så skoj med. Jag stod i princip bara i kassan idag, sen fick jag min SOL tröja idag med, för att jag sålt mest vin flaskor förra helgen, sen kommer jag antagligen få en till imotgon eftersom jag sålde 4st idag ;) haha.. Fst den andra tröjan ska jag kanske ge till erik han tiggde verkligen efter den, fast å andra sidan så är det jag som sålt och inte dom ;) hahah!

Jag är lite sugen på att införskaffa mig ett ps2 + guitar hero.. Vilket jag antagligen kommer att göra med, har precis fått min lön så nu är det dags att bränna dom ^^ haha! Jag håller er uppdaterade om hur det går. För om jag införskaffar mig ett ps2, så kommer det bli massa singstar & guitar hero kvällar här kan ni räkna med ;)

Nu ikväll vettifan vad jag ska göra, eller jo kolla lite tv :) sen blir det väll sängen så småningon. Jobb imorrn, fast börjar inte förränns 3 så det är lungt :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

Ja jag har fortfarande inte fått min tröja? Lite sent kanske?

2010-03-13 @ 00:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0