a new week begins..

Idag;
Jobbat 10.00-18.00
Tränat 19.00-20.30


Jag känner mig lite duktig, fast nu är jag dock trött som ett as. Ska försöka eller nej, Jag ska hålla det såhär nu de sista veckorna, antingen så ska jag tr'na minst 2h före eller efter jobb, beroende på om jag jobbar öppning eller stängning. Får börja lite lungt nu de första dagarna, sen i slutet av denna veckan ökar jag och ska försöka träna minst 3h/dag. Visst inte asbra att panikträna sista veckorna innan lägret, men jag har verkligen inte haft tid innan, plus att jag redan har en bra grundträning så borde endp gå ganska så bra. Hoppas att min nya klubba kommer nu i veckan med så jag kan test skjuta och fibbla lite med den, kan vara bra att känna på den innan lägret så jag märker hur stor skillnaden är mellan den o mina andra klubbor. Usch, jag läntar verkligen till lägret, men är samtidigt SJUKT nervös, men det är så det ska vara ;) haha..

Nej nu ska jag gå och ta en låång dusch, sen ska jag kolla sex and the city filmen, bra kvalle var det med, wohoo.. :)

Kag skriver en rad sen innan jag ska sova.

PUSS!


Note to self;
- skicka in jobbansökan
- maila halmstad om hösten
- skriv ner tränings schema
- maila marie
- snacka med elin om ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0