ändrade planer

Yepp så blev det ändrade planer.. Jag tvingade med sofie så jag lipper träna själv, men det visade sig att hon inte kunde föränns vid 6 tiden, så jag får ta bussen då... Men tränar hellre med sofie än själv :)

Pratade med Elin precis med, jag lämnade besked att jag fäljer med på fredag, då på "festen" efter jobb. Får antingen ta med mig kläder dit så jag kan byta om där, elelr så cyklar jag hem en snabbis & gör mig i ordning, fast det lutar mer åt det första alternativet. Jag menar både Elin & Mattias skulle med och dom har stängningspasset, så de lär också lukta mat, så vem bryr sig :P haha. Hm, nu ska jag bara bestämma vad jag ska ha på mig med ^^ Tror det blir min nya "t-shirt", den e ganska så fin, eller så tar jag något annat, kanske till och med blir en runda på väla imorrn, yeahy VILKEN IDE! :D Det är ju typ rea överallt så något lär man ju hitta ;) haha.

Nu ska jag ner och kolla lite TV, sen måste jag betala mobilräkningen, men det gör jag seeen.

PUSS!


10 DAGAR TILL IS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0