as usual.

Hejsvej..

Nu har jag precis käkat frulle; ett halv glas oboy, ett glas energigrejs och en rostemacka. OM ni ville veta ;)
Ska ta bussen om trekvart (13.03) till stan. Ska till väla med oskar, ska leta efter något att ha på mig på fredag, som sagt. Egentligen hade jag velat dra ner till center syd, men får se hur sugen han är på att göra det ^^

Nej nu börjar jag få massa bråttom, sitter fortfarande i softekläder och osminkad, haha :p

Hoppas ni alla får en bra onsdag :)

PUSS!

spriten ska också inhandlas idag, kom på det nu ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du fattar ju inte vad jag menar! Kolla den första bilden, där har han mage. Sen direkt på andra bilden så ser man ingen mage alls! Hur? Det kan inte bli en så stor skillnad efter en dag! Titta riktigt noga så ser du det!

2008-06-19 @ 15:01:01
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0