Fredag! :)

Godmorgon Godmorgon, idag blev jag återigen väckt av min kise, men denna gången stod han ute i regnet och mjauade så var tvungen att släppa in mig.. och nu ligger han här bredvid och knorrar ruggigt högt, haha ;)

Jobb igår gick bra, det kom lite folk i början av kvällen, men när kvällen närmade sig 8-9 var där ingen alls, så jag stängde tidigare och var hemma en timme tidigare :) skönt! :) Eftersom jag inte pallade att städa igår som det först var tänkt så måste jag göra det idag, mitt rum ser verkligen fördjävligt ut! haha. Men det ska nog inte ta jättelång tid om jag väl kommer igång, hoppas bli klar på en timme.

Jobb som vanligt idag 17-24 vill säga.. Elin kommer inte vara där idag så jag kommer vara en slags minichef eller vad man nu ska säga. Jag är ju den utöver Elin som jobbat där mest, och jag kan i princip allt i resturangen, så det känns faktiskt skönt att hon litar på en :)

Nej nu måste jag böra så jag inte skjuter upp det idag med.. Vad ska ni göra idag? :)

Pussis!


Kommentarer
Postat av: Magnus!

Jag tänkte att jag skulle njuta av solen för i Visby regnar det inte ;)

2008-06-13 @ 13:35:39
URL: http://wisbymange.blogg.se/
Postat av: lilli

haha, den bilden..... :D Looking good

2008-06-15 @ 16:35:28
URL: http://mashiaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0