Goodmorning sunshine..

Gomorron' Gomorron'...

Vaknade nför dryga timmen sen av min kise ville komma in på mitt rum.. Så kunde lika ärna gå upp då kännde jag, klockan var ju endå halv 12 så.. Fett gött me mitt jobb alltså, att jobba kväll så kanman verkligen sova ut :) Fast inte skoj att jobba stängning hela helgen , MEN ska inte klaga.. Nästa vecka är jag ledig mån-fredag, sen jobbar jag midsommar, och sen veckan efter har jag passet 10-18, TROR jag. okej ine så intressant för er att veta kanske, men genom att skrva lite här så påminner jag mig själv om det, och vem vet det kasnke finns någon som tycker det är intressant att veta när jag jobbar ;) hahha!

Mja, idag har jag inte några större planer, d.v.s fran till jag ska jobba dårå. Jag tnkte dra iväg o träna, men blev för sent nu eftersom jag inte vaknade i tid, så blir förhoppningsvis att jag pallrar mig dit imorrn och tränar ist. Jag skulle iofs behöva städa mitt rum, och eftersom jag är ensam hemma så kan jag ösa på med sabaton, volbeat & mustasch. FÖr med hög musik till så får jag faktikst lite gjort med. Och om man nu ska ha nattbesök på fredag såmåste det verkligen städas ^^ haha!

Sen måste jag bestämma mig om jag ska cykla till jobb eller inte.. Regnet hänger verkligen i luften, och inte så skoj att cyckla hem 12 inatt om det ösregnar ^^ hm, jag tror kanske att jag tar bussen en¨då, sen tigger skjuts att pappa hem ;) haha. enklare så :D

nej nu blev jag faktikst lite sugen på att städa :o Sätta igång en tvätt och göra rummet sådär snyggt som det verkligen kan vara :D Om jag inte skriver mer innan jobb så får ni ha en bra dag ;)

PUSSIS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

så gullig! <3

2008-06-12 @ 20:14:58
URL: http://annasofiew.blogg.se/
Postat av: sara

jadå, bilden är mega gullig <3

2008-06-12 @ 23:04:06
URL: http://nosugar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart jag vill veta när du jobbar :) Så man kan komma och få gratis :D hihi ;) puss!

2008-06-13 @ 12:45:22
URL: http://icomeundone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0