Guten morgen.

Morrn morrn'  Nu har jag då vaknat, eller ja jag vaknade för ett litat tag sen av att telefonen ringde, ugg^^ Jag svarade inte, dels för att jag sov och dels för att det var okänt nummer :p Det visade sig vara Elin (min chef) som hade lämnat ett meddelande, nu på fredag så äre fest i mölle, eller ja typ =P Massa personal från mällehässle +teatersnubbar skulle dit.. Jag skulle höra av mig med mitt besked, jag är dock lite kluven. Dels jobbar jag 12-21 på fredag, sen jobbar jag 10-18 på lördag. Vilket betyder att jag hade vatt sjukt sleden både fredag& lördag. Men vafan. Jag får ringa henne sen och säga att jag kommer ^^ Blir nog skoj :)

Så ja, dagens planer... hmmm..... jag har nog inga. Eller jag ska ner och käka frulle snart hade jag tänkt, magen kurrar ^^ Sen ska jag nog in till pappas jobb en runda, och efter det kanske till gymmet. Det låter som en bra ideé så det får nog bli så :)

IMORGON däremot måste jag göra något skoj, är ledig då med, så någon som vill hitta på något? :)


PUSS!

Psssst! Jag vill åka till tyskland, Berlin närmare bestämmt, någon som vill med? :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0