Hej hej ...

Hej hej allesammans.

Kom precis hem jobb, så ar bara varvat ner lite nu.. Riktigt lugn dag idag med, men man ska inte klaga. Dock så fick jag och sara städa hela diskrummet, vilket inte var så roligt, men när Elin kom så sa hon att det verkligen glänste, så nöjd blev man ;) haha. Vi fick även vänt en kyldörr, eller ja, vi hjälpe Johannes med det. Annars hände det nog inte så mycket mer ^^

Nu ska jag bara smälta maten ett tag till, sen ska jag ut och latja med klubban&teknikkulan var det tänkt. Hm, sen blir det duschen och att man acvslutar kvällen med en film, Antingen blir det "made of honour" eller så kollar jag på nått avsnitt av gossipgirl, har hela första säsongen nu ju, haha får man lika göra nu när man har den ^^ Just det, jag kollade på Sex and the city filmen igår ju.. Vad jag tyckte om den? mja, den var ju tjejig helt klart. Fast endå helt okey att se på, inte riktigt min typ av film men ja så äre^^

Fick gjort lite av grejerna på min lista med^^ Snackade med elin idag, jag fick inte ledigt den 2, men fixade så jag har öppningspasset den 1'a ist för stängningspasset. Fett najs av Peter som bytade med mig :P höhö. Får se till att va med min tiger lite när han är hemma ju ;D Sen ska jag maila halmstad antingen ikväll elelr imorgon, måste bara prata med pappa först så att vi är på samma sida :P hehe..

Nej nu ska jag byta om, sen ner och kolla tv en snabbis innan jag drara och tränar..

Ha det bäst alla..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0