jobb

Så var det dags för jobb igen ^^ och min klubba har inte kommit idag heller =/ uhu.
Ska bara sminka mig & oacka kläderna för ikväll sen bär det av till jobb igen. Jag tror det är erik som jobbar nu och det är alltid skoj för han e rolig att snacka med, och så går tiden fortare med =P höhö.

Och på tal om ikväll, hoppas många från resturangen hakar på så man inte är där helt själv typ =P haha. Men det blir nog roligt, förhoppningsvis, annars drar jag bara hem =P

Sen en annan grej med, mamma har fått en stegmätare på jobb, och idag så ville hon att jag skulle ha den på  mig, för att se hur mycket jag går på jobb ^^ det startar ganska så bra, den ligger på snart 300 redan ^^ och på jobb brukar jag flasa gasnka så mycket både fram och tillbaka, så förhopåningsvis så visar den mer än 10000 ikväll, men vi får se.

Nej nu börjar jag få lite småbrått, kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig heller, ikväll alltså. ^^ hum, det löser sig.

Ha en bra dag alla :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0