jobbjobbjobb

Nej nu ska jag sluta klaga! :D

Ska börja se det possetiva med allt, istället för bara det negativa.
Denna sommaren fick den bästa starnet någonsin, sen kom en liten fnurra på tråden, men nu är jag fit for fight igen.
Jobbade igår, 10-18. Var iofs skönt att bara jobba till 6, men blev lite sent i måndags, så var seg igår :P
NU har jag typ sovit as länge och känner att krafterna är på väg tillbaka så ;) höhö..

På tal om fnurra på tråden, i måndags på personalmötet så berättade Lina en roli sak (hon sitter i receptionen och tar emot alla bokningar och så) . Ialf. Det var en gubbe (typ 50-60 år) som ringde (Gösta) och frågade efter en viss Björn (påhittade namn;)) och ifall han låg på campingen eller inte. Jodå svarade lina, jag kan fixa en plats nästan precis bredvid han om du vill. Nej för fan svarade Gösta, jag vill ha en plats så långt ifrån han som möjligt.. Det är nämnligen såhär, för nått år sen så var vi ute och campade tillsammans, Vi firade deras bröllopsdag, och så blev det en liten fnurra på tråden där, så jag vill vara så långt ifrån han som möjligt. Gösta nämnde också någonting om att Björns fru var inblandad i den här fnurran.. Så man kan ju egentligen utgåå från att någon har varit lite otrogen. men det roligaste det var att han bara berättade allting för lina (som bara skulle ta emot bokningen, hon frågade ingenting utan han bara babblade på. Haha, det tyckte jag var ganska så roligt. Fast det är fett mycket roligare när man hör hon berätta det själv :P

Det var det :P Nu på dagen händer ingenting, ska bara slappa och så. Sen ska jag jobba 17-24 så det blir en lång kväll. Men dagen gick gasnka så snabbt igår, fast idag har jag iofs st'ngning och det e ganska så segt :P Men goa pengar blir det :) Jag ska även försöka byta bort fredagens pass så jag kan jobba på dan ist för hela kvällen, oskar kommer som sagt hem då, och eftersom vi inte sets på aslänge så kan det vara skönt att träffas lite ialf..

Så nu ska jag löka vid datan lite, lyssna på bra musik, sen göra mig i ordning för jobbet.

Skriver kanske en rad när jag kommer hem igen.

PUSSIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0