kwell


Sådär ja, nu har man hunnit med det mesta, eller något ^^ Har vatt och duchat och ska börja greja lite med håret med innan jag nannar.

Tobbe hade fått med massa jordgubbar från jobb så nu sitter jag här vid datan och mumsar jordgubbar och dricker hemmagjord flädersaft, massa gott ;D

Blir att jag får gå upp "relativt" tidigt imorrn med, har ju varit ledig nu ganska så många dagar vilket har lett till att jag sovit länge varje dag ;) haha. Tror att jag måste upp vid 10 tiden om jag ska hinna med allt ^^ Jag måste städ rummet, tvätta mina jobbekläder, duka och fixa med det, sen måste jag göra mig i ordning med och fixa håret vilket tar långt tid ^^ Även om det bara är sofie, linnea och jag så är det endå känslan som räknas tycker jag, sen är det roligt att fixa till sig lite extra med :) det ska kännas att det är midsommar tycker jag :D

Så nu ska jag hitta någon film att kolla på tror jag och äta upp jordgubbarna, sen kallar sängen.

God natt alla! :D

(jag saknar min tiger!!)

PUSSIS!

Kommentarer
Postat av: lilli

Ja, det kan vi väl - jag ska till väsby först, sen skjutsar mina föräldrar mig och sofie. Jag kan skicka ett sms när vi åker om du vill ;):D

2008-06-20 @ 10:16:10
URL: http://mashiaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0