lördag,

19:14 Nu var man hemkommen från jobb också, dagen gick gasnka så sakta men det var skoj endå. Var dock lite seg, men det löser sig :P Ska slänga mig in i duschen sen göra mig i ordning. krogrunda med padde idag, var längesen vi sågs, det var fan då jag var i dublin, och det var i februari^^ haha, undrar om han ser likadan ut fortfarande eller om jag inte känner igen han =P Men det blir säkert skoj :) Kommer dock att ta det lungt med tanke på igår & att jag ska jobba 10 imorrn bitti. Fast man vet ju aldrig, rätt folk och rätt ställe då jävlar ;) hahah :D

Haha, förresten, jag har märkt en sak idag.när jag dricker så tycker jag tydligen om att bitas^^ eller ja, på nått vis ialf. och när jag vaknade imorse så kännde jag att jag hade ont i kinden, jag kollade efter och då visade det sif vara värsta bitjacket på insidan av kinden, så nu är det svullet och blöder massa =/ haha. det är lite ironiskt,

Nej nu måste jag skynda mig lite så jag inte fastnar här. Biderna från igår kommer så småningom, antagligen efter jag har duschat  :)

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0