lördag

03:40   Idag är jag dock hemma tidigare, men inte nyktrare för det =P haha!
kvällen blev lyckad, stinsen och sen steakan, och kort därefter bussen hem. nu väntar jag bara på ett sms ;) haha.
Sen ska jag nanna kudden med. jag vill inte ens tänka på hur seg jag kommer vara imorgon, MEN det är morgondagens problem ;) haha.

die mauer har jag fått på hividet, jag vettifan hur men jag nynnar på den hela jäavla tiden ialf. Sen var det en jävla tur att jag kom hem med. prkar inte gå in på detaljerna. men kort jag åkte gratis för jag var så "yr¨" ¨så jag inte hittade mitt busskort. och bussen gick längre än vad den skulle på något vis. jaaj whatever, SMS'a nu för fan!!

sov gott alla :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0