midsommar då.

Dagen efter midsommar då..

Gårdagen blev mycket lyckad :) Kvällen började med att Sofie & Linnea kom hem till mig, det åts både nypotatis, jordgubbar, chocklad och dracks skumpa :) Allt gott.. Vi åt, drack och snackade skit, en och en annan dans hann vi också med,  precis som det ska vara!  Efter jordgubbarna så begav vi oss in till höganäs och hem till alex, där även erica, carro, mattias & jonas befann sig. Där stannade vi frams till att jag insåg att jag skulle jobba dagen efter och var tvungen att sova med =P haha. Jag tror jag kom i sängs vid 2 tiden, men har egentligen inte den blekaste koll på det. Allt jag vet är att när klockan ringde 09.00 imorse så ville varken jag eller mitt huvud gå upp ^^ Jag låg och drog mig så länge det bara gick, d.v.s till halv 10, sen insåg jag att jag hade väldigt bråttom eftersom jag skulle va på jobb 10. Så det var i ilfart jag slängde på mig kläderna och lite smink i huvet för att sedan cyckla till jobb. De två första timmarna var jag inte mycket till liv precis, men det var mer när erik kom som jag insåg att jag var tvungen att vakna, så jag käkade, sen var jag fit for fight igen (eller något^^) 





Jag var hemma igen vid 6 halv 7 tiden, och har precis käkat klart. Dock till min stora fasa så har jag insett att vi inte har några chips eller något godis hemma + att typ alla jävla affärer är stängda, UGG! Nej, ikväll ska jag bara ta det lungt, kolla någon film och ta världens längsta dusch hade jag tänkt mig. Tror att jag ska poppa några popcorn med, om jag orkar ta mig ner i köket..

Alla bilderna från igår finn på bdb, jofa.bilddagboken.se.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0