sådärja.

Nu är jag hemma igen. Trött & halvkrasslig =/

Väntar mest på att pappa ska komma hem så vi kan beställa klubbor till mig, men han är på kundbesök så det kan ta ett tag^^ Ugg. Jag tänkte slänga mig i duschen med, om jag orkar, ska iofs träna imorrn bitti hade jag tänkt så kanske lite lökit att duscha både nu ikväll och imorrn bitti, äh får se hur jag gör..

Jag ska dock byta om till mina mjukisbrallor nu, sen gå ner och kolla tv lite. MÅSTE få tag på sofie idag med, om ev. planer tills på fredag. MEn det löser sig..

Nej nu orkar jag inte sitta vid datan länge ;) haha. jag skriver mer ikväll när jag har mer att berätta.

Jag saknar min tiger.


PUSSIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0