saturday.

Walkade precis oskar till bussen, vädret ute är helt wierd, det ser soligt ut men det finns fete regnmoln på himmlen så.. Ska snart till jobb, eller ja, jag måste göra mig i ordning o massa sånt först, så det börjar bli lite brått nu, ska vara där om en timme så nu måste jag sätta fart om jag ska hinna :P haha

Sverige - spanien idag ju, så kommer nog massa folk ikväll som ska kolla på matchen, och då blir det sålt massa öl med. var faktikst lagom med folk igår, eller ett tag kom det ganska så många, men det är bra för då lär man sig hantera stressen mycket bättre med.

Nej nu ska jag ner och fråga om jag kan få skjuts till jobbet, för cykla vågar jag nog inte ifall det börjar ösregna sen inatt när jag ska cyckla hem.. hhah :P

Hoppas ni får en bra lördag ;) Medans jag sliter och ligger i ;) hahah!

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0