shorty,

Då är man hemma igen, vatt med oskar idag, sen följde jag med han in till stan och lämnade han. Därefter drog jag till Karla och höll mamms sällskap :) Sen bar det av en snabbis till väla innan vi drog hem. Var inne på panduro hobby och köpte silvertråd, ska greja lite nu när jag inte jobbar hade jag tänkt :) höhö..

Ialf. var på väla igår med ju, men då köptes det linne tills imorgon (midsommar) och en svart t-shirt, fina båda två :) Jadå, kommer bli massa skoj imorgon, längtar faktiskt. Speciellt efter nypotatis och jordgubbar, sen är det inte fel med sprit också ju ;) hahha!

Nej nu låter det som maten är klar där nere. Skriver lite mer sen,,

PUSSIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0