söndag :)

Så nu var jag klar och allt, eller jag ska bara packa väskan med, men det går snabbt. så otroligt skönt att bara jobba 5h idag, eller ja 4½h. Vi var så många där idag pga av premiären så jag, sara & mattias slutade en halvtimme tidigare och spelade minigolf ist ;) haha, fett skoj :) Nu är jag ialf ledig näste vecka, eller ska jobba lördag & söndag, men bara 10-18 då :)

Så det är ju midsommar på fredag, vilket jag kom på idag, när mattias sa det till mig. Jag trodde bergis att jag skulle jobba då, men nu visar det sig att jag är ledig ju, så SOFIE & LINNEA! ska vi hitta på nå då? :) Tycker jag låter som en asbra ide;) Äta massa jordgubbar & nypotatis :)

Ska ialf till stan nu vid 7 som jag sa tidigare. Blir en kväll med movie & Guitar hero, Love it! :D

Sen från och med måndag blir det 3 veckors hårdträning sen ska jag till Swish (swedish international schoof of hockey) och va där i en vecka, så ja. Det ska bli både skoj o intressant ;) Nu nästa vecka ska jag även beställa hem två nya klubbor (hockey) och förhoppningsvis ett nytt visir med. Love It! :D Dock så fasar jag lite inför lägret eftersom det kommer va så sjukt grymma hockeyspelare där, men jag ska ju faktikst dit för att träna, och läger är ju till för att bli bättre på. jag ska dit på elit veckan, och då är där även talangscouter från de största universiteten i Usa & Kanada, b.la. Yale. Dom ska vara där och kolla ifall dom hittar något dom gillar, så även om det är träning så måste man verkligen försöka glänsa hela tiden. Visst det är inte precis så stor chans att man ska vara så bra som dom vill ha en, MEN chansen finns alltid där, och jag ska verkligen göra allt jag kan för att dom ska bli intresserade. det blir nog bäst om man inte tänker på att dom är där så man inte blir nervös eller så ;) aha. Nej men det ska ialf bli fett skoj, och underbart att gå på is igen! :)

Nu ska jag nog ta o fixa det sista så jag är redo att dra direkt till bussen sen..

PUSSIS!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja klart vi ska hitta på något :)

2008-06-16 @ 21:37:20
URL: http://annasofiew.blogg.se/
Postat av: Erica

Det kommer gå fett bra för dig på Swish :D

2008-06-16 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0