sweden rock - best time ever.

Sweden Rock var något av det bästa jag har varit med om, någonsin! Fy fan vad jag saknar det,
Jag orkar inte skriva någon resume om dagarna för den kommer bli hur lång som helst, finns så mycket att berätta, och det vore inte fair att bara berätta hälften. Men kort sagt;
Dagarna var fyllda med asgoa människor och fet bra musik.

Alla bilderna ligger uppe på bilddagboken, jofa.bilddagboken.se
(här är några av mina höjdpunkter från festivalen..)

Sabatons spelning + att jag fick träffa sångaren!


Volbeats spelning + signering där jag träffade bandet! :)


Nationaldagsfirande med Team Cans, nationalsången sjungen av hela sweden rock, ca 30000 personer. MAFFIGT!


whitesnake, som också slog rekord med största publiken ever på sweden rock ;)



Jag har blivit frälst av hårdrocken... ;)




Nu idag dock så ska jag mest varva ner och vila upp mig efter festivalen.. Sen vid 6 ikväll bär det av till möllehässle för personalfest ;) yeheejy. kommer nog bli fett skoj. träffa alla man ska jobba med i sommar ock så.. :)

Nu ska jag pallra mig ner och äta frulle och kolla tv. Ha det bästa alla!

PUSSIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0