< till dig... >


Jag vill bara berätta hur allt ligger till..
jag vill berätta om allt som har hänt som jag tidigare hållt för mig själv.
Jag vill berätta allt för dig, även om jag inte vågar.
Jag vill kunna säga att det aldrig kommer hända igen.
Jag vill kunna lova det jag säger.

Förlåt älskling, jag är bara mänskligt.
och det är mänskligt att fela.
även om jag felat väldigt mycket.

Det skrämmer mig när jag verkligen inser hur jävla mycket jag tycker om dig.
Det skrämmer mig när jag verkligen inser att det är dig jag vill leva mitt liv med.
Det skrämmer mig att jag älskar dig mer än vad jag älskar livet.

Jag önskar att du kunde förlåta mig för allt jag behöver berätta.
Jag önskar du förstod att allt jag gör, gör jag för att jag älskar dig.
Jag önskar du förstod att utan dig, så har mitt liv ingen mening.

Jag vill känna dina andetag mot min hals när du sover.
Jag vill känna din hand i min.
Jag vill känna mig älskad av dig..

Förlåt älskling, jag har felat igen.
förlåt för att jag inte håller mitt ord.

Jag vet bara inte vad jag ska ta mig till när du inte är hos mig.
Förlåt älskling, jag tror jag älskar dig för mycket...

Kommentarer
Postat av: Sofie

<3

2008-06-10 @ 16:23:38
URL: http://annasofiew.blogg.se/
Postat av: Erica

Hjärtat mitt :*

2008-06-10 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0