yeahp.



Så var tisdagen även slut. Sjukt vad dagarna ska gå snabbt alltså. humpf.

Ialf, fick planerat midsommar idag. Blir att jag är med gullisarna Sofie & Linnea @ my place. Med nypotatis, jordgubbar, mousserande vin och massa skratt. Kvällen kommer bli helt underbart bra :)

Imorgon är jag dock inte helt säker på vad jag ska göra. Jag ska nog till gymmet först ialf. Sen får jag se, ska antingen åka hoj med pappa till HD-center och fixa med hojjen, eller så drar jag till väla och letar efter något att ha på mig på midsommar. Hmm, men jag borde hinna med båda grejerna egentligen. Jag skulle iofs vatt med oskar imorgon, men är lite svårt att planera något när man inte får tag på honom, så det får bli som det blir helt enkelt. :p
Gymmet öppnar redan vid 9 såg jag nu, men om jag tar bussen in 10 så borde jag vara relativt pigg och uppe i god tid med. sen borde jag hinna hem om och byta om innan stan. jo så säger vi =p

Nu ska jag bara kolla runt lite sen ska jag nanna.

PUSS & GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0