a night.

Yes, Lördag, Igår..

Josse kom först hit och hämtade mig sen stack vi och käkade på mardos, sen drog vi in till stan och kollade bio, Morgan Pålsson - världsreportern, haha så bra! Men det bästa var fan när dom blev nergrävda i sanden av rånare, så bara huvudena stack upp. Sen kom en bil och morgan bara "göm dig", haha så bra! :P Därefter så drog vi hem till mig, "gjorde om oss" till emos och stack till studentmaskeraden på trappa upp. haha, silket folk det finns i höganäs, mer behöver fan inte sägas.. MEN vi var som vanlit snyggast på stället :)

nej nu måste jag städa, duscha och plugga. ugg! ciaaao kanelbulle!

image75
jag och josse <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är najs att klä ut sig till emos :D

2008-03-02 @ 16:02:45
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0