another.

Usche, nu börjar få sån konstig känsla igen en känsla av att jag vet att något är fel, men jag vet inte vad.
ugg, det gör verkligen sanlöst ont i magen, känner mig helt kraftlös och orkar inte med något alls. Jag blir förvirrad av alla dessa jävla val som måste göras.

Det är så mycket som måste jag måste få gjort nu ikväll, så jag ska vara glad om jag hinner med allt och hinner med bussen imorrn kl 08.00 ^^ Jag fattar verkligen inte hur jag ska hinna.. Jag skulle behövt att prata med dig ikväll, så du hade kunnat lugna ner mig, men tji fick jag ^^ You didn't call, even thought you promised..

Nej nu ska jag kolla csi, eller ja om 5 min ;) haha, sen måste jag börja med pluggandet^^  shit alltså, jag har verkligen nada självdiciplin.. nån som vet hur man kan förbättra det? haha, jag är i desperat behov av hjälp när det gäller det ^^

puss ciaaaao!

image84

- It hurts with every heartbeat.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lägg alla läxor i en hög och då ser du vad du måste göra och får dåligt samvete av att du har så mycket. Det brukar jag göra och det hjälper :)

2008-03-04 @ 23:58:06
URL: http://minhopplapolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0