äntligen fredag!


image113
Gomorron Gomorron, eller mja gomiddag snarare.. Jag gick upp 10 iadg så jag har inte sovit bort hela dagen =P Har hunnit käka frulle med + snackat med mamma OCH klappat kisen :D haha.

SItter här o snörvlar, börjar bli sjuk tror jag. fast det är iofs inte så konstig. Har träffat frida & karro typ hela veckan, frida är riktigt sjuk och karro börjar bli det nu med, så det är ju klart att jag med blir det då :P haha.


vi (jag, karro & frida) ska ta 1 bussen in till stan för att fixa litta sprit tills ikväll, och så ska vi dessutom köpa energidrycker. så nu ska jag bara löka mig framför datan lite, sen om en halvtimme ska jag börja göra mig i ordning. eller ja, jag orkar inte fixa mig värsta mycket, bara det att jag inte känner för att åka in i långkallingaroch en tjocktröja, då hade väll folk blivit rädda för mig eller någe ^^ haha :D

Sen har jag ett fett probem angående ikväll, jag har absolut INGEN aning om vad jag ska ha på mig elelr hur jag ska ha håret ellerhur jag ska sminka mig  =/ jag blir fan idiotisk stressad genom att bara tänka på det.. Fram tills idag så hade jag mer eller mindre bestämmt mig för att jag skulle ha klänning på mig, men det passar inte riktigt har jag kommit på nu. det känns för uppklätt på nå vis^^ HUM, blir en ordentlig genomgång av gaderoben sen när jag kommer hem igen ^^

ja, nu ska jag tagga, hörs senare, ciaaaao. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0