....

Nu har jag tänt massa ljus, letat upp mitt körsbärslypsyl, och satt igång kent, nu kan jag äntligen börja plugga. Ska bara komma upp med en bra inledning sen kommer jag vara fast. Detta arbetet kan bli så sjukt bra, om jag bara lägger ner tid och engagerar mig i det.

Efter pluggandet, kan inte någon komma hit och rädda mig då? Bara för en kort stund så vill jag glömma vardagen. Jag behöver börja om, börja om med allt. Men det är bara så jävla svårt och så jävla komplicerat.
Men vem har sagt att livet ska vara enkelt ^^

Nej nu får jag ta mig själv i kragen och börja plugga, ta hand om er där ute, ni är värdefulla :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är värdefull du med :*

2008-03-03 @ 20:26:28
Postat av: Magnus!

Jag vill komma och rädda dej från vardagen det vet du Sara, bara att säga till :)

2008-03-04 @ 00:02:13
URL: http://wisbymange.blogg.se
Postat av: Evelina

Vad pluggar du på? Kent

2008-03-04 @ 00:22:21
URL: http://minhopplapolle.blogg.se
Postat av: sara

evelina, jag pluggade psykoloigin :P
kent lyssnar jag alltid på när jag ska plugga, hjälper mig o slappna av =p

2008-03-04 @ 00:42:45
Postat av: Evelina

Jag är klar med provet, äntligen! Kent är så bra :)

2008-03-04 @ 09:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0