...

nej nu känner jag att jag verkligen måste skriva av mig hur allt e. så om ni inte är intresserande av klagande och shit så kan ni faktikst sluta läsa här.

ja fy fan, jag är bara så otroligt sanslöst idiotiskt trött på nästan ALLT, allt går verkligen bara åt helvete och jag vet knappt var jag har folk längre. det enda som går relativt bra är hockeyn, men den går endå inte så bra som dem skulle göra, och sen vet jag inte hur det blir nästa säsong heller^^ och du, vi kallar dig x, du lovad och svor på tt du skulle ringa, vi skulle praa igenom allt och lösa det, eller ialf komma fram till något. Det värsta är fan att du inte ringer, sen skiter du i och svara när jag försöker få tag på dig.. För din skull så hoppas jag verkligen att det har hänt något. För detta, detta är fan oförlåtligt.

Jag tror det är det som gör atjag mår så jävla kasst som jag verkligen gör, att känna att hockey kanske håller på och skita sig, att känna att x skiter i mig, och att skolan är ett helvete.. Eller inte själva skolan, men allt som jag måste göra, som inte har gjorts, känner mig så jävla stressad^^ Sen hela karusellen med sommarjobb, jag vet inte hur många jobb jag har sökt, men det är säkert omkring 15st, och ingen hör av sig ^^ argh blir man tosig eller vad. Visst det är nog som pappa säger att det tar ett tag till innan folk börjar höra av sig eftersom de ordinare som jobbar på företagen lämnars in sina semesterpapper nu i dagarna.. Men endå, jag behöver ett jobb nu! så snälla ge mig ett? :)

Usch, jag borde verkligen börja plugga, men jag är såjävla seg & lat ^^ nej nu ska jag tycka lite synd om mig själv och kolla tv ^^ pussis!

image94

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så underbart söt Sara :)

Pröva att ringa upp något av jobben du sökt och fråga hur det går brukar hjälpa till mycket bra...

sköt om dig puss och kram

2008-03-14 @ 00:25:40
Postat av: sara

magnus, hehe tack så mycket :) jo jag får ta o göra det :P

2008-03-14 @ 00:33:44
Postat av: Erica

Testa söka till FOSS ;)

2008-03-14 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0