fett sugen på oboy!

yeahps nu sitter man här vid datan igen ^^ har ialf fått städat skrivbordet och börjat med resten av rummet :P så lite duktig har jag allt varit. dock så hann jag inte plugga, men får glra det imorrn ist, ska börja planera mina veckor med, så jag får tid med plugg, träning och kompisar. det ska nog gå bra, så länge jag tar tag i det så :P Imorrn tisdag, sen onsdag och hockeyträning sen lov :) Jag ska jobba på torsdag så blir att jag slipper skolan en dag tidigare än de andra. visst jag ska jobba så får inte mycket fritid och ska jobba10-18 vilket betyder att jag endå får ta bussen in vid 9 på morgonen, så blir ingen sovmorgon där inte :p Jag kom iofs på en jättebra idee nu, men den ska inte skrivas här, måste kolla om det går först, isåfall hade det varit GULD :D mohahaha. Imorrn har vi "bara" tre lektioner men kommer nedå bli segt som fan eftersom vi slutar 4 ^^ men förhoppningsvis så går de snabbt.

Nu ska jag gå ner och hämta lite oboy hade jag tänkt sen blir det lite mer städning av rummet, eller ialf lite undanplockning av kläder, så jag kan komma fram till vad jag ska ha på mig imorrn.

Jag har fortfarande ont i handleden sen efter vollybollen idag, men det gör dock inte lika ont, eller så har jag vant mig vid smärtan =P Det har ialf blivit en fet bula på handleden, så antar att det har blivit en lätt stukning, men vafan det går över. Det är antagligen sista hockeyträningen för säsongen på onsdag så då måste jag ge gärnet, sen match nästa söndag med. Men vafan det är bara till att tejpa som fan, och lägga på lite is när det gör ont, men det går över ;p

Nej nu kallar oboyen riktigt mycket :p vi hörs senare ikväll eller imorgon :) sweet dreams ya'll. pussis!
321063-99
bild från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0