friday.

Yeahs, igår.. Rätade ut allt med karro :) sen drog hon jag och frida in till stan och dom shoppade litta..
Sen käkade vi, drog hem och gjorde oss i ordning.. Jag mötte upp karro på bussen sen drogs det in mot stan, där ställen som crom, steakhouse och tempel besöktes :) träffade också jimmy för den delen, det var fan inte igår ^^ :)
tog halv 3 bussen hem, var hemma halv 4 helt jävla slut och trött. thanxs för the night karrobarrobus :)

Idag, lördag.. har precis vatt och duschat och käkat en god frulle bestående av oboy, banan och vattenmelon :D
Jag funderar om jag skulle klä på mig ordentliga kläder (för er som inte vet så går jag alltid runt i långkallingar och stor tjocktröja när jag e hemma typ =P) och sminka mig, men fan, ne jag orkar inte =P

Sen funderar jag på vad jag ska göra idag, men jag tror bara att det blir att jag är hemma, pluggar lite och tar det lungt ikväll :) har dock träning imorrn 08.30-09.45 vilket innebär att jag måste gå upp 07.00, sen är det match på kvällen med 17.45 jonstorps ishall! - kom dit! :) sen var det ett bra tag sen jag bara var hemma, kollade tv och svullade med, så det kan nog bli fett najs :) förresten, vill nån joina så call me! :)

pussipuss!

image86

Kommentarer
Postat av: Mellie smellie

Ska du och jag lägga det pusslet på måndag? kan du ta med det då? Jag är jättesugen på det.!!! :D

2008-03-09 @ 11:40:45
URL: http://IcomeUndone.blogg.se
Postat av: sara

haha jovisst ;)

2008-03-09 @ 12:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0