helg.

image73
Ja som sagt,  oskar kom hem så drog hem till han, käkade sen drog vi ut en runda.. Blev en ganska så lung fredag kväll men skoj endå :) Fast helsingborgs uteliv är fan så jävla tradigt, märks så tydligt nu när man vatt å partat på andra ställen, får leta upp några feta place i närheten, ska bara orka :P haha.

En annan lite ball grej, är att jag har spelat/tränat min sista gång med rögle nu.. Dom kan dra åt helvete för dom är idioter och förtjänar inte att ha en som mig spelandes där ^^ hah.. Så får se var jag hamnar nu, vill iofs spela med tjejer och närmsta laget e ju i halmstad, visst dom är inte mycket bättre än rögle, eller jo dom äger totalt ut dom. Men dom 'är inte bra enligt mig. Men allt är bättre än rögle och förhoppningsvis så behandlar de sina spelare bättre där ^^ Men ja det e inte 100 än, men nästan :) Sen har jag hört på ryktesväg att halmstad ska börja lira i serie nu med, och det är precis det jag me vill :) Det blir nog bra :D Bara jag håller igång med träningen här hemma så :D

Nej nu ska jag ner och beklaga mig lite för pappa för jag e sjuk... Och snacka lite hockey såklart :p

Hah, sen kom brorsan in typ för ett tag sen och sa "sara, klipp mig, du har inget val", så vi får väll se om det blir nån klippning eller inte ^^

to be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0