hockey!

yeahy..var ute o gick en runda nu och mår redan bättre, var typ som allt bara släppte, så nu ere bara liite liite förkylning kvar, men vafan =p

Sitter här i pumashorts, stor t-shirt och hockeystrumpor, börjar få lite smått panik. måste packa trunken & så, sen hinna käka med ^^ eller njae får nog skippa käk delen annars kommer jagmå fett illa sen.
Om 25 min kommer mamma hem, då blire bara att slänga in grejerna i bilen och köra i illfart till ängelholm.. För er som inte har fattat än, hockeyträning:P hah. Fast vi har typ fått världens sämsta tid 1700-1815. Så typ ingen kommer vara där långt innan ^^ Men till träningen ska jag även om jag blir lite sen ^^ När det väl gäller så kan jag faktiskt byta om på tre minuter! hah, slå det du :p och för er som inte fattar så tar det typ 10-20 min att byta om i vanligt tempo..

Jo jagvet att jag sa att jag inte skulle träna med rögle mer, men jag hinner inte till halmstad nu för deras träning börjar om en timme och så måste jag ta mig dit med ^^ Blir nog så som pappa sa, att vi kör rögle så där lite halvt som halvt säsongen ut, sen halmstad nästa...

Yes, sen är jag på fett bra humör nu med, är så fett taggad och har bara så jävlamycket energi.. Så denna träningen kommer nog gå bra.. Hoppas bara att det blir en bra träning som hon har lagt upp, annars skjuter ja en puck i huvet på henne ^^ HAHAH :D

Nej, nu måste jag dra, FETT BRÅTTOM! vi hörs efter träningen, så berättar jag om hur de gick o massa sånt :)

puss ciaaaaaaaaaao!

image85






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0