hockey.

yes, träning ikväll, kommer bli fett najs, och är riktigt jävla taggad. fast det har jag iofs varit nu dom senaste gångerna med, fast det e ju bara posetivt.. sen kan jag inte låta bli och tänka, nästa sista träningen med rögles damlag, oj oj ^^ tror det bara är 2 träningar kvar av säsongen så^^ men endå! :)

skolan; var ju temadag idag, som jag skrev innan så skulle fråga olle komma dit men han var tydligen sjuk ^^ lol..
dagen började ialf att vi kollade på bio, brokeback mountain.. jag har iofs filmen här hemma men har bara kollat på första halvan. lite blödig va den allt =P  känndes bara lite flippat att se heath ledger, nu när han e död o allt, men så kan det gå om man knarkar^^ så, små barn, börja aldrig knarka! höhö..

ugg, 2h tills vi ska åka till träningen, tidem går så otroligt sakta ^^ jag kunde iofs sätta mig ner och börja plugga. men det tar i princip en timme fr mig att komma igång sen när man väl har kommit igång med det så ska man sluta. äh, jag tar det sen efter träningen. det Måste jag! =/

hm, mja det var nog i princip allt som jage hade att skriva, eller jo jag lagade mat nu när jag kom hem från skolan :) lax, potatis och en fett god citronsås lyckades jag få ihop :) yummy!

nu ska jag nörda mig med lite ut tills pappa kommer hem, ciaaao!


 kollade igenom massa bilder o hittade de här, från när sara var uppe hos mig i norrköping. och min fina älskade lägenhet :) den må vara liten, men mitt i centrum och fett mysig så kan man inte klaga :P jag saknar faktikst den nu så här, och mina beloved tapeter som jag valde ut ^^ ;( jag fattar inte hur jag kunde flytta hem, det gör jag verkligen inte. jag ångrar besluten jag tog, fett mycket! men sånt e det, bara gilla läget nu tills studenten, sen rör jag mig vidare igen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han tog inga illegala droger, dom skrev det i tidningen för ett tag sedan :) Han avled pga en överdos av en receptbelagd medicin.

2008-03-12 @ 23:54:01
Postat av: Anonym

Där kunde du bott kvar närmare ju ;) hehe

2008-03-14 @ 00:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0