kliande

Då var man äntligen vaken.. vaknade av väckarklockan 06.30. Det kliade som fan iögonen och i princip över hela kroppen ^^ yeahy vad skoj, not. allergisk reaktion eller vad det nu heter ^^  Tog medicinen och gick och la mig igen. Nu sitter jag här, nu kilar det dock bara i ögonen så det är ju en liten förbättring ialf.

Ska nog gå ner och försöka få något i mig, sen ta medicin igen och nanna en runda.. Hum, jag kanske borde ta och kolla upp vad det är jag är allerigisk mot så jag slipper den här skiten ^^^

Förhoppningsvis så är det borta om några timmar, och förhoppningsvis så känner jag mig bättre sen så jag kan träna ikväll, sista träningen för säsongen ju! :p Höpp, nu kom posten, hörde postbilen stanna till =P Så blir att gå ut och häma den, kaniofs va bra med lite luft med ju..

Hörs senare. ciao.
image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0