måndag.

sorry att det inte blivit nå skrivande de senaste dagarna, har varken haft tid eller ork till det :p
men nu slänger jag upp en rad ialf så ni vet att jag lever o så..

Åkte till Karro en runda nu ikväll. Vi klädde på oss och drog ut i snön för att leka.. Var dock synd att snön inte la sig mer, men man ska väll inte klaga..

Lov nu ialf, fett najs! Måste se till att få massa grejer gjorda nu i veckan med, fast det ska nog inte vara några problem.. Ska försöka gå upp tidigt imorrn med o dra iväg o träna, hopppas motivationen finns där :p

Nej nu ska jag sova så kag orkar med morgondagen.. pussis.

image105
jag.

Kommentarer
Postat av: Magnus

naw vilken söt bild :)

Vem orkar skriva blogg förresten ;-p

2008-03-25 @ 12:15:15
URL: http://wisbymange.blogg.se
Postat av: sara

magnus, haha jo eller hur..

ja du orkar inte skriva ialf, vilket jag tycker är liiiite dåligt . så brja med det nu va! :)

2008-03-25 @ 12:27:21
URL: http://nosugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0