monday.

image78
jag vill ut och parta, nån som vill med?


usch nu är jag mega hungrig, kan inte typ årets kock eller något komma hit o foxa gott käk till mig? :) eller typ entrecoté hade vatt jävligt gott *dreglar*. hoppas innerligen att de blir nå gott kök nu när päronen kommer hem, annars blir jag fan kinkig ;P Just fan, vi ar sånt asgott bröd där nere, måste ner o fixa mig en go macka nu :D ciaao!



seriöst du är ju bara för mycket^^  - jag skrev först en massa skit om dig här, sen läste jag det och insåg hur patetiskt det skulle låta om någon annan läste det, eftersom folk inte vet detaljerna. så därför tog jag bort det istället. Och nu finns du inte ens på min radar längre. Vill du ändra det? ja då får du fan komma på nått sätt att lösa det ju!

Kommentarer
Postat av: louise

sara då, vad har hänt? hoppas du mår bra i alla fall. :)

2008-03-03 @ 16:55:23
URL: http://louisereinhold.blogg.se
Postat av: Magnus!

Faaaan Sara jag vill ju parta med dej ! Men får ju aldrig tillfälle att besöka :(

2008-03-04 @ 00:07:29
URL: http://wisbymange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0