onsdag.

Jadå, då var det kväll igen^^ jag hade tänkt skriva värsta långa inlägget här egentligen, men eftersom jag verkligen inte har tid så får det bara blit något kort =P

Ialf, träningen gick bra idag, gjorde snyggaste målet ever, bara dribblade förbi alla och snyggt avslut ;P
Sen passades det på att tränas på tacklingarna med ^^ haha, det var väl inte så populärt bland dem andra kan man säga, men fan vilka fina jag fick in ;D och dom små idioterna trodde verkligen dom kudnde rubba mig, så dom åkte med full sats rakt på mig, men istället för jag så var det dom som flög ^^ haha, folk tror verkligen att jag är lika klen som jag är liten :P men det är deras problem inte mitt. Fick ialf lira med my & klara idag, vi körde över de andra (som vanligt). haha. Nej nu börjar jag bli lite för självgod kanske, men det är ju min blogg så vafan ;) haha..

Nej, men ialf, nästa hockeyträning är ialf på söndag morgon, sen match på kvällen i jonstorp mot nått gubblag ^^ haha.. Vettifan om jag ska lira ,men funderar på det. Jag menar det kan ju faktikst vara sista matchen med rögle och sista matchen för säsongen.. Men eftersom det är i jonstorp så förväntar jag mig hejjarklack där, elelr ialf lite people som hejjar på mig ;) jaadå. så ni är alla mer än välkomma, 17.45 söndag, jonstorp ishall.

Nej nu måste jag fortsätta skrivandet & pluggandet! Kommer antagligen bli att jag hamnär här ikväll igen, har tom köpt cola så jag ska kunna hålla mig vaken & skriva klart uppsatserna, DUKTIG SARA, men den har man ju kört med innan ^^ hhaha..

fett ont i huvet med, blir huvudvärkspilla nu med, sen är man fit for fight ;) hoho

take care y'all! pussis!

image71

Kommentarer
Postat av: Emma

wille åker hem på söndag, annars hade jag kommit och hejjat :) lycka till!

2008-03-06 @ 14:04:29
URL: http://emmalina.blogg.se
Postat av: sara

emma, hehe tack :) du får hälsa wille :)

2008-03-06 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0