onsdag.

Yes, det blev väla idag. hittade dock ingenting. förstår inte roktigt dagens kläder alltså, vissa är bara så extremt jävla fula ^^ huh. Men ja, drog in på ikea o köpte  några ramar och en doftljus, så jag kom inte hem tomhänt ialf.
Just det, huvudsaken till att jag åkte in var för att lämna in mobilen på lagning IGEN. nu var det plattan vid tangenterna som hade lossnat, shit blir man trött eller vad ^^ kanske tar 2 mån som sist, vem vet ^^

Nu ikväll så tänkte jag först att jag skulle göra om designen på bloggen, men fan det orkade jag inte. Nej nu är det bara hög musik som gäller, sen ska jag ta och fixa med ramarna som jag köpte idag och sätta in foton i dom. Nej nu ikväll är jag bara riktigt jävla pissed off, men ja så är det ibland.

Ska med josse till doktorn imorrn så får ta 9 bussen, vilket innebär att jag måste gå upp 8 ^^ UGG! sen efter det  ska jag fan bara dra och träna hela jävla dan, så mycket som jag har krängt på sistonde så behövs det verkligen en ordentlig genomkörare.

sen ere sista hockeyträningen & matchen på söndag med. hockeyträning 08.30-09.30 sen match på kvällen i jonstorp 18.30 - KOM DIT! :D ugg vad jag längtar men endå inte. jag vettifan hur jag kommer klara mig utan hockeyn nu i sommar. får tjata lite mer på pappa så han skickar iväg mig på swish i sommar, hockeyläger i landskrona. då kanske jag överlever lite smått. haha. sen i sommar ska jag träna som fan, precis som jag gjorde förra sommaren, men i år SKA jag skjuta 100 skott om dagen, + annan träning. sen till hösten kommer jag vara fit for fight ;) yeheey :D

nej nu ska jag sätta igång lita music på högsta nivå och bara vara med mig själv o fixa.

 pussis.

image109
moi.

Kommentarer
Postat av: Magnus!

Känns löjligt att säga det igen,

Men du är så sjukt Söt :)

2008-03-26 @ 23:51:36
URL: http://wisbymange.blogg.se
Postat av: sara

magnus, ne aldrig löjligt, gulligt :)

2008-03-26 @ 23:57:43
URL: http://nosugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0