snörvel.

I have a dream.. haha nej så kan jag inte börja inlägget fan =p

Ugg är fortfarande sjuk, så jävla irriterande ^^ prov på tisdag i företagsekonomi så måste to school då ialf ^^ Men det var inte det jag skulle berätta egentligen :p Jag har suttit nu hela kvällen (okej, nästan hela kvällen) och funderat, funderat på vad jag ska göra efter gymnasiet.. visst det är ett år kvar, men endå! och det enda jag är säker på att jag vill göra är att jag vill lira hockey, collagehockey.. vilket betyder att jag mpste till usa/kanada. Jag har ju vatt inne på dessa planerna innan, så borde inte bli nå problem med att hitta en skola som vill ha mig ;) I bästa fall så hoppas jag få tag på skolan som ville ha mig för två år sen, och att dom fortfarande är intresserade.. Annars får jag höra med Maria rooth och kolla vilka skolor hon rekommenderar för en ^^

Visst usa/kanada är en bra bit härifrån, men för att kunna utvecklas till den hockeyspelare jag vill vara så måste jag åka dit.. Sen om man har tur så kanske man får stanna kvar där med och får en bra plats i laget och liknande. Men det finns ju ingen garanti med att åka över,man kan vantrivas eller älska det, det är bara att gilla läget.. Jag tror verkligen att det är en sån här sak jag behöver för att själv utvecklas och kunna stå på egna ben. Yeahp, det kommer bli ett ordentligt hockeysnack med pappa imorrn. Om träning, halmstad, och collagehockey. Yeah, det är mycket som måste fixas nu, sen skolan på det ^^ usch, jag hinner verkligen inte med allt känns det som =/

Sen måste jag städa rummet med.. ugg.... nej nu ska jag nog nanna kudden, elelr sitter nog här o häckar ett tag till, är inte trött än =/ känns som jag aldrig är trött nu för tiden ^^ och när jag väl är det så är det mitt på dagen när man ska va pigg o gla :p

image76
bild från cup med peking pumas - shit vad jag saknar norrköping!


Kommentarer
Postat av: Magnus!

Måste varit jag som smittat med förkylningen ;) hehe

2008-03-03 @ 15:16:27
URL: http://wisbymange.blogg.se
Postat av: sara

magnus, haha jo det kanske det är ;P då får du se till så jag blir frisk igen då ju :D

2008-03-03 @ 15:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0