tuesday

soffe & jag.
image91
jag är ju seriöst dummare än tåget själv ^^ att jag inte fattade att du skulle göra såhär. hur kunde jag vara så jävla korkad och tro att du hade förändrats. nej, jag ska sluta lägga min energi på dig. jag förtjänar inte detta.
nu är det verkligen hejdå, hoppas du förändras, för alla andras skull ^^

yeas, temadag imorrn i skolan ialf, blev påmind av marie som ringde och sa det :P det förvånar mig att lärare kan vara så snälla som henne egentligen :p det är typ sex&samlevnads temadag tror jag ^^ dagen börjar ialf med att vi ska kolla på bio, vilken det är har jag dock ingen aning om.. sen kommer han från fråga olle till skolan, lite ballt. jag behöver iof inte svar på någor, men finns säkert nån som behöver hjälp med intima problem ;P hahaha!

Padde kommer hem imorgon, vilket betyder att vi ska ses på lördag och det är fett skoj! visserligen så åker han tillbaka igen, men endå :P

och så är det träning imorrn med för den delen, fett najs! känner bara för att göra min bästa träning ever, men får se hur det går med den saken, jag kan ju inte göra mer än mitt bästa, och så länge jag gör det så är jag lite nöjd :p

nej nu ska jag nörda mig med lite unreal tournament så jag blir på bra humör igen :) pussis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe Data Nörd :p

2008-03-14 @ 00:30:40
Postat av: Anonym

haha., nån måste va det ju :p

2008-03-14 @ 00:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0