tuesday

image100
tisdag; började skolan 11.10 kom dit 11.25, soft som fan att sova länge^^ vi hade psykologi, blev imte mycket klokare, sen hade vi lunch som senare följdes av företagsekonomi, där jag inte heller blev nå klokare ^^ hum, skolan är wierd =P Ialf, stack till pappa sen och grejade med lite kalendrar och planerimgs stuff ^^ Jag vet inte om jag sagt det tidigare men jag försöker organisera mitt liv nu. och då börjar jag med städning av rummet och att sätta upp en kalender på rummet där det står allt jag måste få gjort o så, fett smart egentligen. kom sen hem och lagade mat och nu sitter jag här. måste dock få ihop en powerpoint presentation om tekniska museet i berlin som ska redovisas imorrn, måste även slänga ihop en fjöntig dikt som ska in imorrn med. usch, känner mig fett stressad. sen har jag ingen sovmorgon imorrn och går enda till 16.10 tror jag ^^ graawh!

Men jag får försöka bita ihop, sen träning på kvällen sen jobba på torsdag! :D yehay. sen äre looov! fett underbart ialf ^^ nej nu ska jag nörda mig lite och sen få lite stuff gjorda.


det går verkligen inte att sätta ord på hur trött jag är på allting. det är verkligen sak efter sak som går fel hela tiden. Inget går rätt och inget är så som det ska vara. skolan går det skit med, och även om jag vill fixa det så har jag inte orken kvar. och den enda personen jag verkligen kan&vill prata med nu kan jag inte få tag på. det suger fett mycket eftersom jag verkligen behöver ditt stöd nu. jag saknar dig hjärtat, kom hem!


puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0