ytterligare

17.05 och jag har fått gjort ganska så mycket. Är äntligen klar med rummet, så nu är det rent och snyggt igen :) sen lagade jag mat med, lax potatis och citronsås - så fett gott.. Så ja, nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 7 så vi kan åka till träningen :p Ska faktiskt börja läsa min svenska bok hade jag tänkt, så man väl kommer igång, så är det nog lättare ät läsa lite då och då om man väl kommit in i den. "Jane Eyre"- som är skriven av Charlotte Bronte.

Så ja, ska bara byta om till träningskläderna så jag har det gjort sen böjas det med boken.

image103
jag är så fett taggad för att träna, och så fett sugen på att lira match.

Kommentarer
Postat av: Erica

Får jag gifta mig med dig? ;D Du lagar alltid så jäkla god mat!

2008-03-19 @ 19:32:42
Postat av: sara

erica, haha så jag kan bli hemmafru eller ;)

2008-03-19 @ 22:04:51
URL: http://nosugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0