1maj.

Godmorgon alla :)

Jag har faktiskt vatt vaken i 2h nu snart, eller ja typ =P Håller på att klä på mig och göra mig i ordning, blir nämligen väla idag med den bästa - josse :) Ingen av oss har pengar att spendera men vi ska fönstershoppa om man säger så, sen lär det nog inte vara så mycket folk där idag heller. Jag funderar dock på att köpa ett paket slingor till så jag kan göra lite fler i håret. Är fett nöjd med hur det blev, det ser inte färgat ut, utan mer som om solen har lekt lite slingor :P haha..

Nej men antagligen blir det väll ett paket slingor, sen får vi se var vi hamnar. Jag ska dock jobba 17.00-22.00 idag så jag måste vara hemma i tid eftersom jag ska dels sy ut mina byxor, sen vill jag inte vara fett stressad när jag väl kommer dit. Det lär vara mycket folk där idag som ska käka och så, jag åkte förbi där igår, och då var där fett många husvagnar/husbilar. Men det går nog bra, hoppas jag ialf! :)

Nu har jag drygt bara en halvtimme på mig att göra mig i ordning så nu har jag lite bråttom.

take care! pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0