blää.

uscho. mår nästam sämre idag än vad jag gjorde igår =/ bläää..

var ialf tvungen att gå upp en runda och röra på mig lite. Det suger fan fett att vara sjuk när det är så fint väder ute. Det var typ 19grader nu när jag var nere och kollade.

Förresten så mailade elin från jobbet igår, jag ska ju jobba nu till helgen, men hon frågade om jag kunde/ville jobba helgerna v.20&21 med, och det är klart jag vill det. Känns riktigt bra med jobbet, sen tills sommaren & högsäsongen börjar så kan jag verkligen resturangen och slipper fråga en massa. Visst det kommer ju vara en massa andra sommarjobbare som inte kan något, men elin sa att jag skulle hjälpa till att lära upp dom ;) haha. Vilken känlsa, Sen kommer jag antagligen vara bland de yngsta som jobbar i resturangen och så ska jag lära dom massa saker :p haha, skoj! :)

Nej men det känns riktigt bra att hon har så mycket förtroende för mig att hon känner att hon kan lämna resturangen helt till mig nu i helgen. Jag är iofs fett nevös att jag ska göra något fel eller glömma något, men det känns som jag kan allt och vet hur allt fungerar så det ska nog inte vara några problem. Sen finns det ju telefon med så det är ju bara att ringa elin om det är något. Sen ska oskar komma upp på fredag, så jag slipper vara själv hela tiden, plus att jag slipper stänga själv. Sen sa pappa att han pch mamma med skulle komma upp en runda och kolla läget, hur allt ser ut där och så, eftersom dom aldrig varit där innan. Jag menar, det ligger ju endå bara 3 min härifrån med bil :p

Nej men det ska ialf bli fett skoj, och goa pengar med. Behövs verkligen nu till sommaren och så.

Nu ska jag gå och hämta lite juice, sen försöka sova en runda till. Sen måste jag plugga matte med, kapitel prov imorgon. har dessutom Nationella i EnB, muntliga biten. men det ska nog gå bra, jag kan ju engelska så ;)

Ha en bra dag alla. PUSS!

på bilden; babe, micke och izzy.
image157
jag saknar min älskling idag, massor!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du blir frisk snart, jag har också vatt sjuk.. men nu mår jag mycket bättre. Krya på dig :)

2008-05-06 @ 13:50:04
URL: http://emmalina.blogg.se
Postat av: sara

emma, tack :) vad bra att du mår bättre ialf ju! :)

2008-05-06 @ 13:54:23
URL: http://nosugar.blogg.se
Postat av: Evelina

Vi har matteprovet på fredag! Krya på dig

2008-05-06 @ 13:57:35
URL: http://evelinar.blogg.se
Postat av: sara

tack för att du sa till evelina! :) vi ses imorrn..

2008-05-06 @ 16:21:50
URL: http://nosugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0